ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Fenomena Vortex Chemtrails

///Chemtrails - Chemical Genocide Contrails

Chemtrails adalah sejenis semburan bahan kimia yang keluar dari corong atau serombong kapal terbang ke udara dan akan membentuk seakan-akan gumpalan awan tebal dan nipis. Kadang kala ia juga disembur oleh alat dari makmal yang berpusat di tengah hutan atau di atas bukit, dan juga dari tengah lautan.

Semburan ini bertujuan untuk melambatkan proses pemanasan global. Dan diketahui juga bahawa projek ini mempunyai tujuan lain disamping memberi kesan yang pelbagai pada alam sekeliling dan perubahan cuaca. Kata sumber, William Thomas.

Menurut para konspirator barat pula, ini adalah agenda sulit yang direka khas oleh orang yang tidak diketahui dengan tujuan untuk meracun kita secara tidak sedar untuk tujuan yang tidak diketahui. Menurut sebahagian lainnya, tujuannya juga adalah untuk mengurangkan populasi penduduk bumi.

Menurut sumber Reynolds pula katanya ada 4 punca gempalan awan ini berlaku;

"1. Military aircraft are "spraying" biological or chemical agents via contrails and are flying formations which sometimes form odd shapes.

2. A new military jet fuel, JP-8 with additive +100, contains Ethylene dibromide, and contrails formed by this fuel are causing various illnesses.

3. Aircraft are spreading a cobweb type material which causes various illnesses.

4. Military aircraft are conducting weather control experiments, possibly in concert with the HAARP project."

Apapun yang sebenar-benarnya sedang berlaku, masih belum dapat dipastikan kerana ketiadaan data atau sumber yang mengesahkannya. Jika ini bukan berpunca dari chemtrails atau enjin janaan cuaca HAARP, maka ia adalah petanda atau amaran dari Tuhan untuk kita semua, khasnya ummat Melayu-Islam. Jikalau ia benar-benar berpunca dari chemtrails atau HAARP sekalipun, tetap jua ia berlaku atas izin dariNYA.

*Sejak kebelakangan ini, gumpalan awan seperti dalam gambar di atas sering kita lihat di merata tempat. Dan ini adalah antara gumpalan ngeri yang pertama kelihatan di Malaysia. Kalau di negara luar, dah banyak berlaku dah... Dan di Malaysia, sudah agak sering berlaku, hanya kita kurang perasan sahaja. Dan gumpalan awan seumpama ini pernah kelihatan di hadapan mata saya, dan beberapa sahabat lain di sekitar Kuala Lumpur, lama dahulu. Kami katakan itu, adalah bayangan 'naga'. Di Gombak pun, sudah 2 kali muncul, tetapi tidak sengeri ini.

-Gambar diatas di rakam oleh sahabat saya, Sdr Ampuan Awang dari Kota Kinabalu sekitar jam 8 ke 10 pagi semalam (12 Jun 2012).

Perkara seperti ini jarang berlaku, jadi bila berlaku orang akan melihatnya seperti sesuatu yg aneh. Peringatan bagi yang mahu berfikir... Maha Suci dan Maha Kuasa ENGKAU, YA RABB, selamatkanlah kami hamba-hambaMU dari bala bencanaMU...

WAllahuA'lam.
Wassalam.
bradokapak © 2012

///FOTO ini pun saya perolehi daripada seorang sahabat — kredit diberikan buat beliau.

#sekian sama-sama kasih

Dihantar melalui peranti BlackBerry milik sementara 'saya' di dunia ®

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top