ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Apabila Fitnah Jadi Santapan Rutin

///FITNAH itu 'barang' yang tidur, maka celakalah 'mereka' yang membangun akan dia

"Salam alaik...2004 heboh kata saya nak bertanding,bila pru tak bertanding pun,2008 pulak kata saya bertanding kat Manjoi la,Selinsing la,Larut la..bila pru nama sy tak naik pun,skrg ni lagi kuat fitnah kata yg bakal calon..tak habis2 fitnah..saya sekelumit pun tak teringin nak jd YB..saya selesa sbg guru sekolah..hentikanlah cerita tahyul mahyul ni..buat dosa kering je.ada yg tuduh saya ahli parti itu,parti ini,mcm2..tunjuklah bukti,no ahli ke,caw.mana ke,takde jugak..lagi sekali saya jelaskan saya takkan bertanding PRU..kerja saya skrg pun mengalahkan YB teruknya,buat apa menambahkan beban lagi,saya dah penat..saya tetap dgn keputusan saya akan berhenti ceramah pada 28 nov 2013,saya akan mengajar sekitar Ipoh,dj radio n jika dijemput tv sahaja.Lagipun saya bukan sihat,doktor minta saya kurangkan kerja n fikir sejak 2 tahun lepas lagi.Buat fanatik politik saya nasihatkan jgn cari dosa dgn fitnah orang..mati bila2 masa boleh datang."

~ Ustaz Mohd Kazim Elias

#sekian sama-sama kasih

Dihantar melalui peranti BlackBerry milik sementara 'saya' di dunia ®

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top