ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Pelancaran Buku 'Minda Tertawan: Intelektual, Rausyanfikir dan Kuasa'

++ Nota: Penggunaan ayat sahabatku Arif Atan melalui facebook menarik perhatian aku. Apa yang menarik? Info beliaulah yang menarik perhatian mataku seterusnya membuatkan aku bertindak memasukkannya dalam blog aku. Sila baca keterangan berkenaan dengan sebuah majlis pelancaran buku di Universiti Malaya pada 9 April di bawah ini.
Tawan masa seketika pada 9 April (Sabtu), 2.30 petang di Rumah Universiti, Universiti Malaya dalam majlis pelancaran buku "Minda Tertawan: Intelektual, Rausyanfikir dan Kuasa" karya Raja Ahmad Aminullah. Dijangka Dato' Baha Zain bakal menyempurnakan majlis. Jumpa di sana! :-)
P/S: Arif, tolong buat satu salinan dari puisiku tajuknya 'Teromba Bangsa' buat Pak Baha Zain, sampaikan salam kepada beliau. Itu sahaja. Aku tak mampu datang. Jauh. Sekian.

5 comments :

Mohd Khusairi Mat Akhir said...

macam mana nak daptakan buku ni?

Ampuan Awang said...

tidak dapat dipastikan pula duhai sahabat, aku sendiri pun tak berpeluang ke majlis ini. nanti aku tanya di mana bisa kita mendapatkannya.

Mohd Khusairi Mat Akhir said...

ok..tq..

Ampuan Awang said...

baiklah sahabat, tiada masalah. berita faham

khairul said...

boleh didapatkan di kedai-kedai buku MPH, Kinokuniya, Times, dan Alam Raya.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top