ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Pertemuan Para Pendosa (Edisi Pertama Tahun 2011)


Pertemuan Para Pendosa
Edisi Pertama Tahun 2011

Tempat : Sekolah Pengajian Seni (SPS) Universiti Malaysia Sabah

Tarikh : (akan dibincangkan kemudian)

Masa   : (akan dibincangkan kemudian)

Objektif : Membuka ruang perbincangan kepada sekalian para pendosa tentang dosa-dosa yang pernah atau sedang diperbuat serta mencari jalan pulang kembali ke pangkuan Maha Pencipta.

Sasaran : Terbuka kepada para pendosa sahaja. Kepada yang suci adalah HARAM majlis ini kalian hadiri kerana khuatir jangkitan bakal melekat pada kalian asbab kami yang penuh dosa ini.

** Sila abaikan mesej ini sekiranya kalian tiada berkehendak atau terliur bergaul dengan para pendosa seperti kami.

Sekian. Wassalam...

5 comments :

Fira Al said...

aku rs aku suci, jd xlayak eh utk join? tp untuk kembali ke pangkuan Maha Pencipta bkn kira pendosa @ org suci...

Ampuan Awang said...

Oh, suci. tak pernah langsung berbuat salah? satu pun tak pernah?

sabda kalam said...

apakah dosa definisi berpaut pada nilai apa yang dikatakan pahala, perbezaannya yang semakin kelabu di antara hitam dan gelap

squesha said...

saya sudah mengikuti blog saudara untuk sekian waktu, ini kali pertama saya memberi komen.selama ini hanya menghayati puisi karangan saudara.

saya tertarik untuk menyertai rencana ini. sebarang maklumat, saya harap dapat dihebahkan dari masa ke semasa. terima kasih.

HASNAH DAN FARIDAH said...

Bagus. Insyaallah saya nak join.


SILA FOLLOW BLOG SAYA

http://farinahcatering.blogspot.com/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top