ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

CELCOM: Perkhidmatan Terburuk Dari Sekalian 'Berukben' Di Malaysia???

Siapakah dia pemilik sebenar syarikat telekomunikasi yang kononnya tua dan serba tak kena ini? Hari demi hari perkhidmatan dalam taliannya makin teruk (barangkali seteruk pemiliknya juga kot? bukan mahu menghukum tapi sekadar mengagak). Kita (aku) bayar tak pernah 'miss' setiap bulan tapi perkhidmatan macam 'SIALAN'. Astaghfirullah, tercarutlah pula. Pendapat kalian bagaimana???

CELCOM (klik)

++ Semoga Allah memberikan pengajaran kepada pemilik syarikat ini. Semoga beliau sentiasa ingat dan sedar bahawa setiap perkhidmatan yang dibayar oleh pelanggan merupakan amanah buat dia dan syarikatnya. Perlu diingatkan juga bahawa doa orang yang berasa diri mereka teraniaya itu mudah sampai dan diterima Allah. Ingatlah wahai pemilik Celcom...

4 comments :

khaltamarplus.com said...

Tak perlu nak membebel lagi, dah memang diketahui teruk celcom broadband nih, line tak tetap, kadang2 ada kadang2 hilang, kadang2 slow ya amat. Tapi kalau kat rumah, streamyx bagus skrg.

Ampuan Awang said...

bukan membebel, tapi nak bagi faham celcom tentang amanah terhadap pelanggan sebab pelanggan bayar perkhidmatan tu...

lyana said...

kalo bab bil, laju je sampai rmh..tp kalo bab line, mcm kura2 je..ntah2 kura2 lg laju kot..janji ngan customer mcm2, laju la, tbaek la etc..syg je beli pakej $98, tp line hampeh..mmg sgt mngecewakn~ =(

Ampuan Awang said...

lyana,

itulah yang menjadi masalah. bayaran nak cepat; tapi perkhidmatan lembab yang amat

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top