eh notebook?

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Pedang Samurai (Katana) Untuk Dijual





Klik foto untuk besarkan imej

Pedang Samurai (Katana) ini baru saja aku tangkap sebentar tadi. Ia sebenarnya dihasilkan oleh salah seorang dari ahli keluarga ayahanda juga. Untuk makluman,. pedang ini tak bertuan lagi, entah siapalah yang akan jadi tuan agaknya [?] ^_^

16 comments :

Hamli Sanai said...

Berapa neh?

Ampuan Awang said...

hak mana satu, sahabat?

cemomoi said...

comeinya...

Ampuan Awang said...

cemomoi,

buatan pakcik den ni buleh tahan comeinyo. kalau tak comei, gambo takkan keluar dalam blog ni

New Skool said...

hm, kalau mutu yang sama diterapkan pada ginunting boleh kan tuan...

tapi, tunggu... tunggu bonus dulu la...

jibidol said...

yang panjang tu berapa?

Ampuan Awang said...

sdr Jibidol,

adapun hak yang panjang itu pak cik ambo meletak harga RM800. dan rasanya tak termasuk pos (tak pasti hak jenis katana ni boleh pos atau tidak). sekiranya benar2 berminat, insyaAllah akan ambo cuba mintak diskaun...

webmaster said...

dah jual ker yang panjang tu?

PASSED AWAYY said...

TENGOK KAT WEBSITE NIE UNTUK LAIN-LAIN JENIS...
http://passedawayy.blogspot.com/2011/05/koleksi-pedang-dan-parang.html

PASSED AWAYY said...

TENGOK KAT WEBSITE NIE UNTUK LAIN-LAIN JENIS...
http://passedawayy.blogspot.com/2011/05/koleksi-pedang-dan-parang.html

mummymona said...

salam brapa sebilah????
abg ni tggl di mana????

Ampuan Awang said...

sdr mummymona,

salam kembali, rasanya katana ini telahpun terjual dek pak cik. sekarang ini di Sabah

Ivan Hiew said...
This comment has been removed by the author.
Ampuan Awang said...

Aiya, Ivan, macam mana tukang jual mau beli katana sedang dia pun jual juga?

philip said...

masih ada lg katana yg blum dijual ( sya org sarawak)

akundaktau said...

ada katana masih jual? sabah?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top