ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

BERITA TERKINI: Mari Sertai Grup 'Login Facebook Dapat Petrol' --> Petrol Percuma Sepanjang Hayat!


Mari ikuti sendiri testimoni seperti yang tertera di bawah:-

Mohd Lutfi Ismail menghebahkan berkenaan dengan skim Login Facebook Dapat Petrol. Baca kenyataan beliau:

Testimoni pengguna: Saya pada mulanya tidak percaya dan agak ragu-ragu akan skim Login facebook dapat minyak petrol. Namun, tidak berapa lama selepas saya menyertai skim ini, ada benarnya. Bekalan petrol telah dihantar ke rumah saya. Saya menyeru kepada tuan-tuan dan puan-puan supaya menyertai skim ini dengan kadar yang segera. INI BUKAN BETUL-BETUL, INI MAIN-MAIN!


**  Entah mengapa tiba-tiba aku berminat untuk menyertai skim terbaru di alam mayapada ini. Siapa yang tak berkehendak dengan barang percuma. Petrol! Ya, dapat petrol percuma sepanjang hayat, hanya dengan meLogin Faceebook Dapat Petrol, aku berjaya mempelorehi petrol tak sampai pun 15 minit; tetiba ada pula orang dah mengetuk pintu menghantar petrol ke rumah aku sebentar tadi. Manusia mana yang tak terkejut beruk apabila melihat setangki petrol diserahkan, padahal skim Login Facebook Dapat Petrol baru saja disertai 10 minit tadi! Marilah bersama memeriahkan dunia skim Login Facebook Dapat Petrol untuk kelebihan minyak percuma sepanjang hayat, istimewa buat sahabat sekalian di alam maya. Jumpa kita di sana. Jom klik-klik-klik, Login Facebook Dapat Petrol benar-benar mengubah hidup aku awal pagi ini! Jom pakat ramai-ramai, ajaklah saudara mara kalian semua. Berubahlah untuk maju dan kaya laksana Qorun dan juga konco-konconya!

Oleh: Ampuan Awang [Kerabat Login Facebook Dapat Petrol]

1 comments :

Eciz said...

KAHKAH. ampagas betui. sume cakap nk power je. erk, tmpat nak komen ni, diganggu oleh segala link2 kamu la. saya kena belek betul2 baru jumpa perkataan POST COMMENT ni.


harap diubah. tenkiuu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top