ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Top Countries Ranked By Speed: Broadband Malaysia Di Tangga Ke Berapa?


Sila lihat kedudukan negara kita yang tercinta


Sila lihat foto ini juga

++ SEMALAM adalah hari terburuk dalam sejarah broadband yang aku guna (padahal hari lain pun begitu juga). Beberapa hari lepas, TPM ada menyatakan bahawa negara kita berada di tangga 10 yang terbaik dunia (dari aspek mana diukur keterbaikan ini agaknya?), tapi mengapa tahap telekomunikasi kita masih lagi berada di tangga  ke 105 (Top 200?) di dunia? Sebagai pelanggan, pasti aku mahukan yang terbaik kerana perkhidmatan itu aku guna secara berbayar; bukan percuma! Aku cukup sedih... Sedih sungguh menatap paparan bar pada broadband meter yang kekononnya tinggi (rupanya sekadar mengabui mataku yang pedih kala melihat layar skrin komputer ribaku!).


Aku yang sedih: Ampuan Awang

8 comments :

ardinihumaira said...

betul! menyampasss ngan bokbeng. dah mula rasa nak tukar lain je. nympah dah.. dua hari lepas satu hari takleh guna langsung. saket hati :'(


Hai.. Jemput Ke Blog Dni ;)

ubi said...

alahaii..byk nie je kew..pttla slow...huk4

Ampuan Awang said...

@ardinihumaira
itulah masalahnya. mengapa begini? kan kita bayar perkhidmatan tu, sepatutnya mereka jaga hati pelanggan

Ampuan Awang said...

@ubi
ya, banyak ini saja cik ubi. kasihan kan [?]

Amir Izzat said...

mereka nak duit je..aduh2

Ampuan Awang said...

@Amir Izzat
dasar mata duitan kan, izzat ;)

iniAKU said...

sekbek bb maxis laju :)

Ampuan Awang said...

@iniAKU
eh, cik bb pakai maxis? kuat yang amatkah? nak tahu jugak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top