ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Kenangan 'Tanto' Di Laman Lama




video



++Kenangan 'Tanto' di laman lama aku kembali di sini [Kenangan kedua kali]. Aduh, 'Tanto'; seperti aku kini berada di Jepang [Jepun] pula.

5 comments :

Anak Bumi said...

aku dok cari, kat mana nak komen hang punya blog ni? hehe...jangan terputus silatulrahim ye wang? tak bayikkk..

Ampuan Awang said...

laaa, pulak. kan ada tu. takpo, nanti aku tukaq. putus kasih? aku masih berhati perut lagilah, Pa'eh

Anak Bumi said...

hat blog satu lagi tu awat tak invite aku sebagai reader hang?

Ampuan Awang said...

lerr, data kat blog satu lagi tu dah angkut kat sinilah Pa'eh. hampir aku nak kutip semua sobab aku nak hapus blog lama tu.

Ampuan Awang said...

Pa'eh, hang rindu kat aku rupanya ;))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top