ini bukan facebook

Jiwa Online
Pemilik Blog: Ampuan Awang  Berkhidmat dalam: Kerajaan Malaysia (Tukang Kebun). Mana tinggal? Di Kepala Batu, Antartika Edit Profile
  Post To:
anyone or anywhere  

Bicara Kasih










Bicara kasih
Luahkan isi hatimu
Aku menunggumu
Sampai akhir waktu


Bicaralah kasih
Dikau obor cintaku
Hadirku untukmu
Tiada lagi
penghalang waktu


Aku cinta
Aku cinta
Aku cinta kamu
Kembalikan masa
itu padaku


Maka kembalikan
Rinduku padanya
Daku perlukan
Kasih sayangnya


Aku tak mampu
Menghalang kewujudanmu
Wujudmu dalam mindaku
Maka sirnalah resah di kalbu
Akan kubuktikan padamu
Oh kasihku


Hanya satu
Hanyalah satu
Tiada dua
Tiada tiga
Akan kutunggu
Detik kita menyatu


Maka benarlah
Maka benarlah
Tunggu sajalah
Kasihku...


Lagu & Lirik terhasil dari garapan minda kelas ke-3: Ampuan Awang

2 comments :

Mybabah said...

Salam. Memang hebat madah insan yang sedang berkasih...

Ampuan Awang said...

Wa'alaikumussalam...

Aduh, terasa hati pulak den ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
      faceblog © 2013 · re-designed by J. KingRaja           About · Advertising · Create a Page · Developers · Careers · Privacy · Terms · Faceblog Creator · Back to Top